Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Wymagania formalne dotyczące wniosku | |
Wydział Zarządzania Środowiskiem | |
Zadanie | Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. |
Podstawa prawna |
1. Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. 2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko. |
Wymagane dokumenty potrzebne do rozpatrzenia sprawy |
1) wniosek należy sporządzić zgodnie z art. 74 ust.1 i ust. 2 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. 2)dowód uiszczenia opłaty skarbowej. |
Forma załatwienia sprawy |
Decyzja administracyjna. |
Miejsce złożenia dokumentów |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim ul. Jagiellończyka 13 66-400 Gorzów Wlkp. tel.: 887-101-300, fax: 95 71-25-045 e-mail: sekretariat.gorzowwlkp@rdos.gov.pl |
Opłata |
205 zł Opłatę należy uiścić na rachunek bankowy Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. Nr konta 44 1020 5402 0000 0302 0325 6575Tytuł wpłaty: „Opłata skarbowa za wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach”. |
Tryb odwoławczy |
Od decyzji przysługuje odwołanie do Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie, za pośrednictwem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. |
Uwagi / inne informacje | Brak. |
Wnioski do pobrania | Wniosek |