Uzgodnienie warunków rekultywacji zanieczyszczonej gleby lub ziemi.
Wymagania formalne dotyczące wniosku | |
Wydział Zarządzania Środowiskiem | |
Zadanie | Uzgodnienie warunków rekultywacji zanieczyszczonej gleby lub ziemi. |
Podstawa prawna | Art. 101l ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 ze zm.) |
Wymagane dokumenty potrzebne do rozpatrzenia sprawy |
Wniosek o wydanie decyzji ustalającej plan remediacji, który zawiera projekt planu remediacji, zwierający informacje o: 1) terenie wymagającym przeprowadzenia remediacji, poprzez wskazanie adresu i numerów działek ewidencyjnych oraz jego powierzchni; |
Forma załatwienia sprawy |
Decyzja. |
Miejsce złożenia dokumentów |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim ul. Jagiellończyka 13 66-400 Gorzów Wlkp. tel.: 887-101-300, fax: 95 71-25-045 e-mail: sekretariat.gorzowwlkp@rdos.gov.pl |
Opłata |
10 zł Opłatę należy uiścić na rachunek bankowy Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.: Nr konta 44 1020 5402 0000 0302 0325 6575Tytuł wpłaty: „Opłata skarbowa za wydanie decyzji uzgadniającej plan remediacji". |
Tryb odwoławczy |
Od decyzji przysługuje odwołanie do Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, za pośrednictwem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. |
Uwagi / inne informacje | Do szkód w środowisku w środowisku powstałych przed 30 kwietnia 2007 roku stosuje się przepisy ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska. |
Wnioski do pobrania | - |