Wniosek o uzgodnienie warunków przeprowadzenia działań naprawczych w odniesieniu do szkód w gatunkach chronionych lub chronionych siedliskach przyrodniczych lub w wodach
Wymagania formalne dotyczące wniosku | |
Wydział Zarządzania Środowiskiem | |
Zadanie | Wniosek o uzgodnienie warunków przeprowadzenia działań naprawczych. |
Podstawa prawna | Ustawa z dnia 13 kwietnia 2007 r. o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie |
Wymagane dokumenty potrzebne do rozpatrzenia sprawy |
Wniosek o uzgodnienie warunków przeprowadzenia działań naprawczych powinien zawierać informacje na temat : 1.Obszaru wymagającego podjęcia działań naprawczych; 1.kserokopię dokumentu potwierdzającego, że wnioskodawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, jeżeli nie jest osobą fizyczną (aktualny wypis z rejestru prowadzonej działalności KRS, potwierdzony za zgodność z oryginałem; 2.kserokopię dokumentu potwierdzającego, że wnioskodawca posiada tytuł prawny do terenu wymagającego przeprowadzenia działań naprawczych, potwierdzony za zgodność z oryginałem; 3. wypis z ewidencji gruntów dla terenu objętego wnioskiem i terenów sąsiednich; 4. potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej – art.6 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej. |
Forma załatwienia sprawy |
Decyzja. |
Miejsce złożenia dokumentów |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim ul. Jagiellończyka 13 66-400 Gorzów Wlkp. tel.: 887-101-300, fax: 95 71-25-045 e-mail: sekretariat.gorzowwlkp@rdos.gov.pl |
Opłata |
10 zł Opłatę należy uiścić na rachunek bankowy Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.: Nr konta 44 1020 5402 0000 0302 0325 6575 Tytuł wpłaty: „Opłata skarbowa za uzgodnienie warunków przeprowadzenia działań naprawczych”. |
Tryb odwoławczy | Od decyzji przysługuje odwołanie do Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, za pośrednictwem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. |
Uwagi / inne informacje | Brak |
Wnioski do pobrania | Wniosek |