Petycje
Od 6 września 2015 r. obowiązuję ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz. U. poz. 1195). Ustawa określa zasady składania i rozpatrywania petycji oraz sposób postępowania organów w sprawach dotyczących petycji, w szczególności:
- sposób postępowania w przypadku złożenia petycji niezgodnej z wymogami ustawy,
- terminy
- sposób załatwienia petycji.
Unormowania ustawy o petycjach, stanowią realizację postanowień art. 63 Konstytucji RP, zgodnie z którym każdy ma prawo składać petycje, wnioski i skargi do organów władzy publicznej oraz do organizacji i instytucji społecznych w związku z wykonywanymi przez nie zadaniami zleconymi z zakresu administracji publicznej.
Petycje kierowane do Regionalnego Dyrektora ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim można nadsyłać:
- pocztą tradycyjną na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Jagiellończyka 13, 66-400 Gorzów Wlkp.
- pocztą elektroniczną na adres: sekretaria.gorzowwlkp@rdos.gov.pl
- faksem pod nr 95 71-25-045
- doręczać bezpośrednio do do sekretariatu Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30
2018 r.
Informacja o petycjach rozpatrzonych w 2018 r.
2017 r.
Informacja o petycjach rozpatrzonych w 2017 r.
2016 r.
Informacja o petycjach rozpatrzonych w 2016 r.
2015 r.
Informacja o rozpatrzonych petycjach w 2015 roku (PDF 157 kB)