Nr ogłoszenia |
62568 |
Data ukazania się ogłoszenia |
19 marca 2020 r. |
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim poszukuje kandydatów na stanowisko naczelnik wydziału do spraw: organizacyjno-finansowych w Wydziale Organizacyjno-Finansowym W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. |
Wymiar |
1 etatu / 1 stanowisko Zastępstwo |
Adres |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim ul. Jagiellończyka 13 66-400 Gorzów Wielkopolski |
Miejsce wykonywania pracy |
Gorzów Wielkopolski |
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
- Nadzoruje funkcjonowanie RDOŚ pod względem zapewnienia prawidłowej gospodarki finansowej oraz sprawuje nadzór nad pozyskaniem środków finansowych z różnych żródeł, koordynuje działania z zakresu zarządzania ryzykiem i kontroli zarządczej w RDOŚ;
- Nadzoruje politykę personalną w celu zapewnienia sprawnej realizacji statutowych zadań RDOŚ w tym nadzór nad realizacją zadań związanych ze stosunkiem pracy pracowników, podnoszeniem i doskonaleniem kwalifikacji zawodowych pracowników RDOŚ;
- Nadzoruje gospodarkę mieniem RDOŚ, proces zamówień publicznych, również w oparciu o informacje z innych komórek organizacyjnych w celu sprawnego funkcjonowania jednostki. Nadzoruje prowadzenie inwestycji w obiektach Regionalnej Dyrekcji oraz uczestniczy w okresowej inwentaryzacji majątku;
- Kieruje, koordynuje i nadzoruje pracę Wydziału Organizacyjno-Finansowego, celu zapewnienia terminowości oraz właściwej realizacji powierzonych zadań;
- Koordynuje sporządzanie regulaminów, zarządzeń wewnętrznych, upoważnień, pełnomocnictw w RDOŚ, w tym prowadzenie rejestru w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania jednostki;
- Koordynuje opracowanie projektów umów, umów cywilno-prawnych i prowadzenie w tym zakresie rejestru w celu zapewnienia prawidłowego pod względem prawnym funkcjonowania urzędu;
- Weryfikuje pod względem merytorycznym zakupy dokonywane w jednostce w celu zapewnienia optymalnego gospodarowania budżetem urzędu.
|
Warunki pracy |
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, krajowe wyjazdy służbowe, stanowisko zagrożone korupcją, reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Budynek ma podjazd przystosowany dla osób niepełnosprawnych, w obiekcie jest winda. |
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy |
n i e z b ę d n e
- Wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne, zarządzanie, administracyjne, techniczne
- staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenie w pracy w administracji publicznej w obszarze związanym z zarządzaniem, organizacją lub finansami
- znajomość przepisów prawa pracy i systemu ubezpieczeń społecznych,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość przepisów podatkowych i zamówień publicznych,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- umiejętność pracy w zespole i kierowania nim,
- umiejętności analityczne i interpersonalne,
- odporność na stres
- asertywność,
- umiejętność negocjacji.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
d o d a t k o w e
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym w administracji publicznej, doświadczenie w zarządzaniu projektami lub zespołem.
- samodzielność w ustalaniu planu i priorytetu działania
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Inne dokumenty i oświadczenia |
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
|
Termin składania dokumentów |
24 marca 2020 r. |
Miejsce składania dokumentów |
- Dokumenty należy złożyć do: 24.03.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim ul. Jagiellończyka 13; 66-400 Gorzów Wlkp.
|
Inne informacje |
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim tel. 887-101-300
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.gorzowwlkp@rdos.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Złożone oferty pracy po przeprowadzeniu kolejnych etapów naboru są komisyjnie niszczone.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. |